Friday, December 16, 2011

Tentang Dia


Assalamuaalaikum

Awak,saya sayang awak
Awak,saya percaya pada awak
Awak,kenapa saya tidak luahkan rasa cemburu saya pada awak bila awak chat dengan ex awak
Kenapa saya tidak berani luahkan ya?
Ia kerana saya percaya pada awak
Ia kerana saya sayangkan awak sangat
Saya kadang-kadang tertanya kenapa lah saya sanggup menahan rasa cemburu saya pada awak
Saya lebih rela memendam perasaan cemburu pada awak
Saya nak lihat awak bahagia di sisi saya walaupun saya perit,awak...
Saya mengerti erti cemburu di hati awak
Saya tahu awak sayangkan saya
Tapi awak kena la belajar juga erti kepercayaan dalam sebuah perhubungan
Apabila awak sudah belajar erti kepercayaan,
saya percaya yang awak akan memahami erti perhubungan yang awak jalin.
Ya,saya tahu saya tidaklah begitu sempurna di mata awak
tapi awak...
saya sentiasa cuba untuk memberi yang terbaik untuk awak.
Saya sayang awak sangat
Awak mahu tahu x?
Hari ini,saya sudah seperti orang sakit jiwa kerna memikirkan awak sayang
Saya termenung sambil memikirkan awak sayang
Hati saya bergelodak mahu menjerit nama awak
Jiwa saya memberontak tidak rela kehilanganmu sayang
Abang sayang sama kamoo..
*abg harap syg akn mempercayai abg kerna abg prnh bgthu syg mengenai prinsip abg dlm bercinta'
'Abg berharap syg'

5 comments: